Στις 30 Ιουνίου θα πραγματοποιηθεί η γενική συνέλευση των μετόχων της Εθνικής Τράπεζας, όπως αναφέρει ανακοίνωσή της.
Σε περίπτωση που καταστεί αναγκαίο θα υπάρξει επαναληπτική γενική συνέλευση στις 14 Ιουλίου.
Σε περίπτωση που καταστεί αναγκαίο θα υπάρξει επαναληπτική γενική συνέλευση στις 14 Ιουλίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.