Περίπου 30 ακίνητα οφειλετών του Δημοσίου ετοιμάζεται να βγάλει σε
πλειστηριασμό η ΓΓΔΕ, χωρίς καμία διάκριση μεταξύ φυσικών και νομικών
προσώπων.
Στο στόχαστρο της γενικής γραμματείας μπαίνουν θέσεις στάθμευσης, αποθήκες, διαμερίσματα, αγροτεμάχια ακόμα και ολόκληρες πολυκατοικίες.
Μάλιστα, από το «σφυρί» δεν γλυτώνει ούτε η πρώτη κατοικία, αφού η μόνη προστασία που δέχονται οι Θεσμοί είναι η υπαγωγή στον Νόμο Κατσέλη, κάτι που σημαίνει πως όποιος δεν έχει ενταχθεί στο καθεστώς αυτό, μένει απροστάτευτος.
Περισσότερα στο http://www.newmoney.gr/palmos-oikonomias/288364-ggde-ksekina-pleistiriasmous-30-akiniton-gia-xrei-pros-to-dimosio
Στο στόχαστρο της γενικής γραμματείας μπαίνουν θέσεις στάθμευσης, αποθήκες, διαμερίσματα, αγροτεμάχια ακόμα και ολόκληρες πολυκατοικίες.
Μάλιστα, από το «σφυρί» δεν γλυτώνει ούτε η πρώτη κατοικία, αφού η μόνη προστασία που δέχονται οι Θεσμοί είναι η υπαγωγή στον Νόμο Κατσέλη, κάτι που σημαίνει πως όποιος δεν έχει ενταχθεί στο καθεστώς αυτό, μένει απροστάτευτος.
Περισσότερα στο http://www.newmoney.gr/palmos-oikonomias/288364-ggde-ksekina-pleistiriasmous-30-akiniton-gia-xrei-pros-to-dimosio

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.