Παρασκευή 24 Ιουνίου 2016

Φινάλε για το «The 2Night show»: Η δημόσια συγγνώμη του Γρηγόρη Αρναούτογλου

Φινάλε για το «The 2Night show»: Η δημόσια συγγνώμη του Γρηγόρη Αρναούτογλου

Δείτε πώς αποχαιρέτησε ο παρουσιαστής τους τηλεθεατές

Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου αποχαιρέτησε τους τηλεθεατές το βράδυ της Πέμπτης, στο τελευταίο επεισόδιο - για τη φετινή σεζόν- του «The 2night show». Ο παρουσιαστής ευχαρίστησε τους τηλεθεατές, τους συνεργάτες του και ιδιαίτερα τον Δημήτρη Σταρόβα. Μάλιστα ζήτησε δημόσια συγγνώμη από τον Δημήτρη Σταρόβα σε περίπτωση που τον στενοχώρησε άθελά του, κατά τη διάρκεια της χρονιάς.

«Τελειώσαμε και θέλω να σε ευχαριστήσω για την τιμή που μου κάνεις για άλλη μια χρονιά να συνεργαστούμε. Θέλω να με συγχωρέσεις αν έκανα κανένα λάθος, αν σε στενοχώρησα, ήταν και εμένα η πρώτη μου χρονιά σε αυτό»,                                                                                                              είπε ο Γρηγόρης Αρναούτογλου στον Δημήτρη Σταρόβα.

Στη συνέχεια, απευθυνόμενος στους τηλεθεατές, τόνισε:                                                          «Θέλω να ευχαριστήσω όλους εσάς ειδικά για την αγάπη σε όλα τα επίπεδα, ήταν υπέροχο φέτος και αντιλαμβάνομαι πολύ καλά τα μηνύματα, όταν κάνω κάτι που δεν σας αρέσει μου το λέτε στον δρόμο. Όταν κάτι σας αρέσει επίσης μου το λέτε, οπότε όλα αυτά τα χρόνια έχουμε αναπτύξει μια σχέση που αντιλαμβάνομαι πολύ καλά τι είναι καλό και τι δεν είναι για εσάς. Νιώθω πολύ χαρούμενος γι’ αυτό που συνέβη φέτος. Ήταν όνειρό μου να συμβεί ένα τέτοιο πρόγραμμα με συνεντεύξεις και ευχαριστώ τον Δημήτρη για την τιμή που μου έκανε να με βοηθήσει σε όλο αυτό».





πηγή: http://www.protothema.gr/life-style/article/589712/finale-gia-to-the-2night-show-i-dimosia-suggnomi-tou-grigori-arnaoutoglou/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.