Σε ενιαία, 24ωρη Πανελλαδική Απεργία προχωρούν στις 16 Ιουνίου οι εργαζόμενοι σε Vodafone, Wind και Victus (η εταιρία που συνέστησαν από κοινού οι δύο πρώτες), με απόφαση της Γ.Σ. του ενιαίου Πανελληνίου Σωματείου Εργαζομένων Vodafone-Wind-Victus.
Αναλυτικά στο http://www.ertopen.com/news/ellada/koinwnia/item/39584-panelladikh-24wrh-apergia-se-vodafone,-wind-victus-thn-pempth-16-ioynioy
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.