Τρίτη 17 Μαΐου 2016

Κλείσιμο με άνοδο στη Wall Street

Με άνοδο έκλεισε το χρηματιστήριο στη Wall Street.

Ο δείκτης Dow Jones της βιομηχανίας έκλεισε με άνοδο 175,39 μονάδων (+1%), στις 17.710,71 μονάδες.


Ο δείκτης Nasdaq των εταιρειών τεχνολογίας και ναυτιλίας έκλεισε ενισχυμένος κατά 57,78 μονάδες (+1,22%), στις 4.775,46 μονάδες.


Ο ευρύτερος δείκτης Standard and Poor's 500, ο οποίος θεωρείται ο πιο αντιπροσωπευτικός της γενικής τάσης και παρακολουθείται στενά από τους επενδυτές, έκλεισε με άνοδο 20,05 μονάδων (+0,98%), στις 2.066,66 μονάδες.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.