«Ηφαίστειο» χαρακτήρισε τον εαυτό της η Έλενα Παπαβασιλείου, μιλώντας στην εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου.
Στην εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου βρέθηκε η Έλενα Παπαβασιλείου, η οποία σχολίασε τον καβγά που είχε με την Δέσποινα Καμπούρη.
Η πρώην παρουσιάστρια τόνισε πως σαν άνθρωπος είναι «ηφαίστειο», κάτι που… παρεξήγησε ο παρουσιαστής του «The 2Night Show».
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/eimai-ifaisteio-leei-i-elena-papabasileiou-video-pics/3165629
Στην εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου βρέθηκε η Έλενα Παπαβασιλείου, η οποία σχολίασε τον καβγά που είχε με την Δέσποινα Καμπούρη.
Η πρώην παρουσιάστρια τόνισε πως σαν άνθρωπος είναι «ηφαίστειο», κάτι που… παρεξήγησε ο παρουσιαστής του «The 2Night Show».
Και φωτογραφίες της Παπαβασιλείου από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/eimai-ifaisteio-leei-i-elena-papabasileiou-video-pics/3165629
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.