Σε μια επίδειξη αθλητικού πνεύματος και ανωτερότητας, ο Δ. Γιαννακόπουλος βρέθηκε στα αποδυτήρια του Ολυμπιακού και έδωσε συγχαρητήρια για την κατάκτηση του πρωταθλήματος.
Ο Δ. Γιαννακόπουλος μετά τη νίκη του Ολυμπιακού στο ΟΑΚΑ, βρέθηκε στα αποδυτήρια των «ερυθρόλευκων». Ο κ. Γιαννακόπουλος συνεχάρη δια χειραψίας τους κ. Σκινδήλια, Σταυρόπουλο και Παναγιώτη Αγγελόπουλο, ενώ στη συνέχεια μπαίνοντας στα αποδυτήρια είπε στους παίκτες των Πειραιωτών «Παιδιά συγχαρητήρια, ήσασταν καλύτεροι και κερδίσατε. Καλό καλοκαίρι».
πηγή: http://www.sportstonoto.gr/alla-vinteo/sta-apoditiria-tou-olimpiakou-o-d.-giannakopoulos-video.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.