Σάββατο 14 Μαΐου 2016

Εγκαίνια των εργασιών του αγωγού TAP στις 17 Μαϊου από τον πρωθυπουργό

Την έναρξη των εργασιών κατασκευής του αγωγού ΤΑΡ στο ελληνικό έδαφος θα εγκαινιάσει στις 17 Μαΐου στη Θεσσαλονίκη ο πρωθυπουργός, Αλ. Τσίπρας, παρουσία αντιπροσωπειών υψηλού επιπέδου από τις χώρες που εμπλέκονται στο έργο (Αλβανία και Ιταλία) και των υπόλοιπων κρατών του Νοτίου Διαδρόμου (Αζερμπαϊτζάν, Γεωργία, Τουρκία), όπως επίσης και της Βουλγαρίας λόγω της συμμετοχής της στο διασυνδετήριο αγωγό IGB.

Την επομένη, 18 Μαΐου 2016, θα διεξαχθεί στη Θεσσαλονίκη η δεύτερη συνάντηση της Επιτροπής Υλοποίησης Έργου (Project Implementation Committee) που έχει συσταθεί στο πλαίσιο της Τριμερούς Συμφωνίας Ελλάδος, Αλβανίας και Ιταλίας για τον αγωγό TAP.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.