''Παιδιά, όποιος μπορεί να βοηθήσει,θα σας είμαι ευγνώμων, είναι για το ανιψάκι μου!Ευχαριστώ πολύ!Αίμα σε οποιοδήποτε νοσοκομείο ,αιμοπετάλια μόνο στο ''Ελπίδα!'':Αυτό ήταν το στάτους του Ηλία Εγκορόβ,θείου του μικρού Κώστα Μαυρόπουλου,που είναι μόλις 4 ετών και χρειάζεται επειγόντως αίμα.Το ποστ,μάλιστα, το συνόδευσε και με την ακόλουθη φωτογραφία:
πηγή: http://www.tvnea.com/2016/05/sos-4.html


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.