«Βόμβα» στο Roland Garros κι ενώ το τουρνουά είναι σε πλήρη εξέλιξη!
Ο Ράφα Ναδάλ αντιμετωπίζει πρόβλημα στο καρπό και ανακοίνωσε την απόσυρσή του από την διοργάνωση!
«Χθες έπαιξα με ένεση, αλλά από το βράδυ ένιωθα όλο και περισσότερο πόνο» είπε ο περίλυπος Ισπανός, κάνοντας γνωστή την απόφασή του.
Ο αριστερόχειρας από την Μαγιόρκα είχε καταφέρει να φτάσει ως τον τρίτο γύρο του γαλλικού Όπεν και ήλπιζε να επιστρέψει στον θρόνο του φέτος, φτάνοντας τις 10(!) κατακτήσεις στο Παρίσι. Κάτι τέτοιο, όμως, παίρνει παράταση για 12 μήνες μετά τη σημερινή απρόσμενη εξέλιξη.
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/aposurthike-ap-to-Roland-Garros-o-nadal/3170118
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.