Η Ρεάλ Μαδρίτης γιορτάζει και το γλέντι δεν σταματά με τίποτα!
Το βράδυ της Κυριακής πραγματοποιήθηκε η φιέστα της βασίλισσας για το Undecima.
Το «πάρτι» ξεκίνησε με (νέα) μίνι παρέλαση, με αρκετό λαό να συγκεντρώνεται από κάτω και να αποθεώνει τον Ζιντάν και τους παίκτες τους, οι οποίοι πόζαραν με την κούπα με τα μεγάλα αυτιά.
Το… καλό όμως ολοκληρώθηκε στο «Σαντιάγκο Μπερναμπέου». Εκεί όπου βρέθηκαν πάνω από 80.000 -τρελαμένοι- φίλοι του συλλόγου για να αποθεώσουν τους πρωταθλητές Ευρώπης, μέσα σε ένα φαντασμαγορικό σκηνικό!
https://twitter.com/#!/search?q=%23HalaMadrid
https://t.co/WjEoihQSyi
https://t.co/V2rzuB4nTJ
https://t.co/w6qRrrwTPa
Φυσικά η κούπα σηκώθηκε ξανά στον... ουρανό από τον Σέρχιο Ράμος, με τους συμπαίκτες να το πανηγυρίζουν δεόντως και τον κόσμο να παραληρεί στις εξέδρες
https://t.co/HWUwOlq1rS
https://t.co/FTQbS7pMbS
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/podosfairo/xamos-gia-tin-real-madritis-pics-video/3170759
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.