Δευτέρα 9 Μαΐου 2016

O Βαγγέλης Περρής για τις πρωτιές των δελτίων ειδήσεων

«Άλλο ένα πασχαλινό θαύμα. Όλα τα δελτία έβγαλαν ανακοίνωση για να γιορτάσουν την πρωτιά τους κατά τον μήνα Απρίλιο! Πρώτος ο ΑΝΤ1, πρώτος ο ALPHA, πρώτο το MEGA - τέτοιες επιτυχίες είχαμε να δούμε από τα αποτελέσματα των φοιτητικών εκλογών όπου, παραδοσιακά, τουλάχιστον πέντε παρατάξεις διοργανώνουν πάρτυ για τη συγκλονιστική πρωτιά που τους χάρισε το φοιτητικό κίνημα...», γράφει ο Βαγγέλης Περρής στη στήλη του «autocue» που φιλοξενείται στην εφημερίδα Πρώτο Θέμα. 


http://www.entertv.gr/article/405854/o-vaggelis-perris-gia-tis-proties-ton-deltion-eidiseon

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.