O Ράντολφ σε δηλώσεις του τόνισε πως θα ήθελε πάρα πολύ να γυρίσει πίσω στο NBA, ωστόσο θα "ζυγίσει" όλες τις επιλογές
Ο Αμερικανός πραγματοποίησε ονειρική σεζόν με τη φανέλα της Λοκομοτίβ Κουμπάν, έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον αρκετών ομάδων, ωστόσο ο ίδιος σκέφτεται έντονα να επιστρέψει στο κορυφαίο πρωτάθλημα του πλανήτη.
Ο 26χρονος πάουερ φόργουορντ δήλωσε πως: << Θα μιλήσω με τον ατζέντη μου και θα αναλύσουμε ποια είναι η καλύτερη επιλογή στο τέλος της χρονιάς. Πάντως, θα ήθελα πολύ να γυρίσω στο NBA, είναι το καλύτερο πρωτάθλημα του κόσμου. >>
Ο Ράντολφ προέρχεται από εξαιρετική χρονιά, καθώς ήταν από τους βασικούς συντελεστές στην υπέρβαση της ομάδας του να βρεθεί στο Final-4 της Ευρωλίγκας.
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/thelei-na-gurisei-sto-NBA-o-radolf/3166236
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.