Αργά το βράδυ, της Πέμπτής 26/05 έφθασε στη Καλαμάτα ο Σταύρος Παπαδόπουλος και σήμερα το μεσημέρι γευμάτισε στη βίλα του στα Κατσέϊκα με το στενό συνεργάτη του Δημήτρη Τσάκωνα!
Ο τελευταίος, μέσα στο Σαββατοκύριακο θα ενημερώσει διεξοδικά το Σταύρο Παπαδόπουλο για όλα τα θέματα της Μαύρης Θύελλας που υποβιβάστηκε τη φετινή σεζόν στην Α΄ τοπική της Ε.Π.Σ. Μεσσηνίας και την Δευτέρα στη 1.30 μετά το μεσημέρι θα παραχωρήσει συνέντευξη Τύπου προς όλα τα ΜΜΕ.
Ο κ. Παπαδόπουλος θέλησε να ξεκουραστεί σήμερα και αύριο λόγω του ταξιδιού του από το Χονγκ Κόνγκ που είναι και η έδρα των επιχειρήσεών του δεν θα δεχτεί επισκέψεις και στη Δευτεριάτικη ενημέρωση που θα κάνει θα μιλήσει εφ΄ όλης της ύλης για το νέο του όραμα όπως αποκάλυψε πρόσφατα αποκλειστικά το sportstonoto.gr η άνοδος τα επόμενα τρία χρόνια στην Σούπερ Λίγκ, η καθιέρωσή της ξανά στους μεγάλους του ελληνικού ποδοσφαίρου και ο Μεσσηνιακός να λειτουργήσει στα πρότυπα του ΠΟΚ που είχε δημιουργήσει ο ίδιος πριν δυο δεκαετίες και πλέον.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.