Ένα δυνατό χαρτί έχει εξασφαλίσει ο ΑΝΤ1 ενόψει της νέας σεζόν.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Real, ο σεναριογράφος των μεγάλων τηλεοπτικών επιτυχιών «Εγκλήματα», «Είσαι το ταίρι μου» και «Κάτω Παρτάλι», ο Λευτέρης Παπαπέτρου αποχωρεί από το Mega και περνά στην αντίπερα όχθη για πρώτη φορά έπειτα από 16 χρόνια. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η έλευση του Λευτέρη Παπαπέτρου δεν σημαίνει ότι θα μεταφερθεί στον ΑΝΤ1 το «Κάτω Παρτάλι». Αντιθέτως, οι δύο πλευρές συζητούν για μια νέα κωμική σειρά, η οποία θα ενταχθεί στο πρόγραμμα της προσεχούς σεζόν και θα σηματοδοτήσει την επιστροφή του σεναριογράφου στο κανάλι του Αμαρουσίου.
πηγή: http://www.zappit.gr/stories/Feygei-apo-to-Mega-kai-paei-ston-ANT1-Sthn-antipera-oxthh-meta-apo-16-xronia/53441
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.