Δευτέρα 16 Μαΐου 2016

Guardian: Τι θα γίνει αν ψηφίσουμε «ναι» και η ΕΕ διαλυθεί λόγω Ελλάδας;

Οι κίνδυνοι εξόδου από την ΕΕ είναι πολλοί και σοβαροί. Τι θα γίνει όμως αν μείνουμε εντός και η Ευρώπη τελικά διαλυθεί λόγω πχ μιας νέας κρίσης στην Ελλάδα; Αυτό διερωτάται σε άρθρο που φιλοξενεί σήμερα ο βρετανικός Guardian.

Όπως σημειώνει, όταν έχεις φίλους σε υψηλές θέσεις, ανταμείβεσαι κι ατό συμβαίνει με τον Ντέιβιντ Κάμερον και τον Τζορτζ Οσμπορν που διαμηνύουν σε όλους τους τόνους ότι η έξοδος από την ΕΕ θα είναι καταστροφική για τη χώρα. Το ανέλυσε η Τράπεζα της Αγγλίας, αναφέροντας ότι υπάρχει αυξημένος κίνδυνος ύφεσης και καλπάζοντος πληθωρισμού. Το ΔΝΤ προειδοποίησε για πτώση στις τιμές των κατοικιών και ο Γκόρντον Μπράουν έκανε μια ιδιότυπη συμμαχία με τον Κάμερον σχετικά με τις δηλώσεις του δεύτερου περί κινδύνου ενός τρίτου παγκοσμίου πολέμου.

«Για 1000 χρόνια, τα έθνη και οι φυλές της Ευρώπης αγωνίζονταν να μπει ένα τέλος στις δολοφονίες και στους πολέμους μεταξύ τους. Δεν υπάρχει αιώνας εκτός από αυτόν που διανύουμε τώρα που να υπήρχε ειρήνη στην Ευρώπη», είπε ο Μπράουν (προκάτοχος του Κάμερον στο Νο 10 της Ντάουνινγκ Στριτ).

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.