Συμφωνία επήλθε τελικά μεταξύ των μετόχων του Mega, αλλά και με νέους επενδυτές για τη διάσωση του καναλιού. Συγκεκριμένα θα καταβληθούν προκαταβολικά 3 εκατ. Ευρώ ώστε να καλυφθούν άμεσα οι μεγάλες οικονομικές απαιτήσεις λειτουργίας. Οι διαβουλεύσεις ήταν σκληρές ωστόσο εχθές το απόγευμα ανακοινώθηκε επίσημα στους εργαζόμενους η συμφωνία.
Η συμφωνία προβλέπει τη συμμετοχή των σημερινών μετόχων (Ψυχάρης, Μπόμπολας, Βαρδινογιάννης) στην ΑΜΚ της «Τηλέτυπος ΑΕ», αλλά και την είσοδο των Φιλιππόπουλου-Μάρη στην εταιρεία. Απομένει να διευκρινιστεί το ακριβές ποσό, το οποίο εκτιμάται ότι θα φτάνει τα 22,5 εκατ. ευρώ, όπως είχε αναζητηθεί αρχικά.
Οι μέτοχοι θα ξεκινήσουν άμεσα διαπραγματεύσεις με τις τράπεζες για να συμφωνηθεί ένα οικονομικό πλάνο βιωσιμότητας της επιχείρησης και εξυπηρέτησης όλων των υποχρεώσεων του καναλιού.
Διαβάστε την επίσημη ανακοίνωση στο http://www.voicenews.gr/index.php/ellada/69179-ta-nea-dedomena-sto-mega.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.