Η νέα τηλεοπτική αποστολή της γοητευτικής Βασιλικής Τρουφάκου, είναι να κατακτήσει τον Θανάση Τσαλταμπάση, τον «daddy cool» στην ομώνυμη σειρά του ΑΝΤ1. Όποια και αν είναι η κατάληξη του...τηλε-καμακιού, η Βασιλική έχει ήδη κερδίσει τις εντυπώσεις!Σα να έχει βάλει στοίχημα με τον εαυτό της να δείξει πόσο πολύπλευρο και πολυσύνθετο είναι το ταλέντο της ως ηθοποιού, η Βασιλική Τρουφάκου επιμένει να εκπλήσσει με τις ερμηνείες της σε δράμα ή κωμωδία, στο θέατρο ή στην τηλεόραση. Συστήθηκε στο ευρύ κοινό κυρίως ως Μυρτώ, μέσα από την επιτυχημένη κωμική σειρά του MEGA, ''Κάτω Παρτάλι''. Απέσπασε επαινετικές κριτικές ως Εντα Γκάμπλερ, έναν ιδιαίτερα απαιτητικό ρόλο του κλασικού ρεπερτορίου, ενώ εντυπωσίασε το κοινό και στο μιούζικαλ ,''Rocky Horror Show''. Για το κινηματογραφικό ''Ουζερί Τσιτσάνης'' η Ακαδημία Αθηνών απένειμε στη Βασιλική Τρουφάκου το βραβείο Β’ Γυναικείου Ρόλου.
Και όλα αυτά ενώ ο προορισμός της, από ό,τι φαίνεται, ήταν τελείως διαφορετικός, καθώς μεγάλωσε μέσα σε βιβλία. Με πατέρα χημικό και εκδότη, ιδρυτή του οίκου ''Τροχαλία'', και μητέρα μαθηματικό, η οικογένεια Τρουφάκου είχε μια ροπή μάλλον προς τις θετικές επιστήμες. Η ίδια η Βασιλική πέρασε στο Πολυτεχνείο, για το οποίο λέει ότι «δεν το έχω εγκαταλείψει, παρόλο που ο χρόνος μου είναι ελάχιστος. Μου έχουν μείνει μόνο δύο μαθήματα και σκοπεύω να πάρω το πτυχίο μου, ασχέτως αν δεν θα ασχοληθώ επαγγελματικά. Το διάβασμα είναι σαν στρέτσινγκ του μυαλού. Είναι οι διατάσεις του μυαλού μου. Η υποκριτική ήταν αυτό που πραγματικά αγαπούσα και αυτό ακολούθησα».
Ο χώρος που δεν...τους χωρά όλους
Σε πολλές συνεντεύξεις οι ηθοποιοί, παρόλο που παίζουν στην τηλεόραση, δηλώνουν ότι δεν βλέπουν σίριαλ: «Εγώ από νήπιο πόζαρα, έπαιζα, τραγουδούσα και οι γονείς μου θεωρούσαν απλώς ότι έχουν ένα αλέγρο κοριτσάκι. Εγώ, όμως, ήξερα τι ήθελα να κάνω - χωρίς να παρατήσω το Πολυτεχνείο. Έβλεπα στην TV όλων των ειδών τις εκπομπές, από μυθοπλασία μέχρι και ριάλιτι, έτσι, χωρίς λόγο, αν και τα ριάλιτι δεν είναι στο ύφος των εκπομπών που παρακολουθώ. Η αλήθεια είναι ότι η τηλεόραση πέρασε μεγάλη ύφεση. Γέμισε ριάλιτι, τάλεντ σόου και φρικτές εκπομπές σε ορισμένες περιπτώσεις, ενώ σταμάτησε η μυθοπλασία. Εκεί πήρα κάποιες αποστάσεις, αλλά τώρα είναι η δουλειά μου και την παρακολουθώ αλλιώς. Και φυσικά δεν θα δηλώσω ποτέ ότι δεν βλέπω τηλεόραση».
Μπορεί να μπήκε στον χώρο της υποκριτικής μικρή, αλλά δεν φαίνεται να της έβαλαν πολλές τρικλοποδιές, αφού ήξερε πώς να το διαχειριστεί: «Στην τηλεόραση δεν μπήκα ανυποψίαστη, γιατί ήδη είχα δουλέψει στο θέατρο. Δεν μπορώ να πω ότι άλλα πίστευα και άλλα είδα. Ήξερα λίγο πολύ πώς κινούνται οι άνθρωποι στον καλλιτεχνικό χώρο. Είναι δύσκολο πεδίο, αλλά με διαφορετικό τρόπο. Υπάρχουν οι ανισόρροποι, αλλά και οι “δημιουργικά τρελοί”, με έναν γλυκό τρόπο. Μου έχει συμβεί, για παράδειγμα, μια κακή συνεργασία με έναν σκηνοθέτη. Είναι μαρτυρικό να το ζεις και να πρέπει να συνεχίσεις να συνεργάζεσαι. Έχω βιώσει ανταγωνισμό και ζήλια, όπως κάθε νέα κοπέλα - όχι μόνο από γυναίκες, αλλά και από άντρες. Μπορεί ένας άντρας να μην ανταγωνίζεται το “φουστάνι” μου, αλλά τον χώρο που έχω σε μια παράσταση, τις απόψεις μου».
Παρά το νεαρό της ηλικίας της, η Βασιλική Τρουφάκου έχει ήδη παίξει μεγάλους ρόλους κλασικών έργων, π.χ. του Ίψεν ,και μάλιστα στο Βασιλικό Θέατρο της Στοκχόλμης. Ταυτόχρονα, είναι μέρος του πιο δυναμικού και ποιοτικού ρεύματος στο ελληνικό θέατρο, συμμετέχοντας σε παραστάσεις όπως η ''Παρέλαση'', σε σκηνοθεσία Ενκε Φεζολλάρι. Και,φυσικά, αναλαμβάνει κωμικούς ρόλους στην τηλεόραση. «Όλα μπορούν να συνδυαστούν για έναν ηθοποιό. Γιατί, μήπως φανταζόντουσαν παλιά ότι κάποιος μπορεί να είναι π.χ. δημοσιογράφος το πρωί και το βράδυ να δουλεύει ως διανομέας φαγητού για τα προς το ζην, όπως κάνει ένας φίλος μου; Την τηλεόραση την αγαπώ. Περνάω καλά. Το “Κάτω Παρτάλι” και το “Daddy Cool” τα θεωρώ ποιοτικά σίριαλ. Με τα κριτήρια της τελευταίας δεκαετίας στην Ελλάδα, είμαι περήφανη που συμμετείχα σε αυτά τα δύο σίριαλ, γιατί είναι αξιόλογες δουλειές. Δεν υπάρχει εμπορικό και ποιοτικό. Υπάρχουν καλές και κακές δουλειές».
Εκτός από τις θετικές κριτικές που κατά κανόνα αποσπά με τις ερμηνείες της, η Βασιλική Τρουφάκου συζητήθηκε και για κάτι άλλο. Αφορμή στάθηκε μια γυμνή σκηνή στο θεατρικό,''Η Νεράιδα'', στη Λίμνη της Βουλιαγμένης. «Έπαιζα το πιο αθώο, το καθαγιασμένο πλάσμα, τη Νεράιδα. Το γυμνό ήταν για ένα δευτερόλεπτο, μια στιγμή. Συγκεκριμένα, όταν έβγαλα τη μπλούζα μου και βούτηξα στο νερό για να πάω στον Πρίγκιπα μέσα στη λίμνη και να του πω: “Παντρέψου με”. Ήταν μια τόσο αθώα και γλυκειά παράσταση, που θα μπορούσαν να τη δουν ακόμη και παιδιά, δεν ήταν σκληρό γυμνό, που θα μπορούσε να προκαλέσει, να σχολιαστεί κ.λπ. Ήταν μια αθώα σκηνή, απλώς ο φωτογράφος ήταν σε σωστή γωνία, τη σωστή στιγμή όπου έβγαζα τη μπλούζα και βουτούσα στη θάλασσα, οπότε την απαθανάτισε. Και έτσι έγινε όλος αυτός ο ντόρος, ενώ εγώ δεν το είχα σκεφτεί καν. Δεν υπήρχε ακραίο γυμνό. Οι αντιδράσεις με σόκαραν στην αρχή, ήταν κάτι που δεν περίμενα. Αιφνιδιάστηκα. Παρήγγειλα μια πίτσα στο σπίτι και ο ντιλιβεράς μού είπε: “Σε είδα στην εφημερίδα γυμνή, συγχαρητήρια”. Έμεινα άναυδη για λίγο. Ξαφνικά, επειδή υπάρχει μια συγκεκριμένη φωτογραφία ,με θυμάται κάποιος γι’ αυτήν και όχι για οτιδήποτε άλλο έχω κάνει στην πορεία μου μέχρι σήμερα;».
πηγή: http://www.tvnea.com/2016/05/daddy-cool_82.htm


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.