Δείγμα πολιτισμού και σεβασμού από την Μπαρτσελόνα, η οποία λίγο μετά το φινάλε του τελικού του Champions League, έδωσε συγχαρητήρια στη Ρεάλ Μαδρίτης για την κατάκτηση του 11ου τροπαίου!
Τι κι αν είναι η... μισητή της αντίπαλος; Η καταλανική ομάδα με ένα tweet στον επίσημο λογαριασμό της συνεχάρη τη «βασίλισσα» για την κατάκτηση του 11ου τροπαίου της ιστορίας της!
Congratulations @realmadrid for winning the Champions League title in Milan #UCLfinal
πηγή: http://www.sdna.gr/podosfairo/champions-league/article/205614/champions-league-sevasmos-sygxaritiria-tis-mpartselona

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.