Κυριακή 8 Μαΐου 2016

Πανηγύρισε άνοδο με τη Μίντλεσμπρο και πρωτάθλημα με τη Λέστερ την ίδια μέρα!

Τον άτυπο τίτλο του πιο ευτυχισμένου ποδοσφαιριστή για τη χθεσινή μέρα διεκδικεί ο Ρίτσι Ντε Λαέτ ο οποίος πανηγύρισε και την άνοδο με τη Μίντλεσμπρο και το πρωτάθλημα με τη Λέστερ. 


Πανηγύρισε άνοδο με τη Μίντλεσμπρο και πρωτάθλημα με τη Λέστερ την ίδια μέρα!
Την πιο ευτυχισμένη μέρα της επαγγελματικής του καριέρας πρέπει να βίωσε χθες ο Ρίτσι Ντε Λαέτ, καθώς ο Βέλγος βρέθηκε στην πολύ ευχάριστη όσο και σπάνια θέση να πανηγυρίσει με λίγες ώρες διαφορά τόσο την άνοδο της Μίντλεσμπρο στην Premier League, όσο και το πρωτάθλημα της Λέστερ. 

Πιο συγκεκριμένα, ο Βέλγος μπακ αγωνιζόταν στις «αλεπούδες» μέχρι τον Φεβρουάριο πραγματοποιώντας μάλιστα και 12 συμμετοχές, ενώ στη συνέχεια παραχωρήθηκε δανεικός στη Μίντλεσμπρο με την οποία κατέγραψε 7 παρουσίες. 

Μάλιστα, ο 27χρονος αμυντικός βρέθηκε και στα δύο γήπεδα, αφού πραγματοποίησε τη δρομολόγιο από το Μίντλεσμπρο μέχρι το Λέστερ (2,5 ώρες διαδρομή) και είδε από κοντά τη νίκη των «αλεπούδων» κόντρα στην Έβερτον, φτάνοντας στο γήπεδο στο ημίχρονο. 

«Είναι τρελό. Άρχισα το πρωί με τη Μίντλεσμπρο και συνέχισα με τη Λέστερ το βράδυ. Οδήγησα κατευθείαν μετά το γήπεδο και έφτασα πριν από το ημίχρονο, είδα το δεύτερο και συμμετείχα στους πανηγυρισμούς», ανέφερε ο Βέλγος που φωτογραφήθηκε και με τα δύο μετάλλια. 
inner
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/podosfairo/kerdise-anodo-me-ti-midlesmpro-kai-prwtathlima-me-ti-lester-tin-idia-mera/3164486

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.