Τρίτη 17 Μαΐου 2016

Κέρδη για τον χρυσό μετά την εβδομαδιαία πτώση καθώς υποχωρεί το δολάριο

Ανοδικά κινήθηκαν τα futures του χρυσού την Δευτέρα ανακάμπτοντας από την πτώση της προηγούμενη εβδομάδας καθώς το δολάριο κινήθηκε κυρίως πτωτικά, ωθώντας το ενδιαφέρον για το πολύτιμο μέταλλο (έγινε φθηνότερο).

Ο χρυσός την Παρασκευή σημείωσε την πρώτη εβδομάδα απωλειών την Παρασκευή, μετά από την ισχυρότερη του αναμενόμενου παρουσίαση των πωλήσεων λιανικής, στα μεγαλύτερα μηνιαία κέρδη της χρονιάς και την ενίσχυση της φημολογίας ότι η Fed θα αυξήσει τα επιτόκια. Την ίδια ώρα η άνοδος του δολαρίου οδήγησε σε πίεση της τιμές.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.