Κυριακή 22 Μαΐου 2016

Στο ΟΑΚΑ χωρίς Aγγελόπουλους ο Ολυμπιακός

Στο ΟΑΚΑ χωρίς Aγγελόπουλους ο Ολυμπιακός
Λίγο πριν τις 18:00, η αποστολή του Ολυμπιακού έφτασε στο ΟΑΚΑ για τον δεύτερο τελικό της Α1 με τον Παναθηναϊκό (19:30). 

Κάτω από ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις και δίχως να συμβεί το παραμικρό, οι ερυθρόλευκοι αποβιβάστηκαν από το πούλμαν και εν συνεχεία μπήκαν στο κλειστό του Αμαρουσίου. 

Παρά την φιλολογία που ήθελε τους προέδρους της ΚΑΕ Ολυμπιακός, Παναγιώτη και Γιώργο Αγγελόπουλο να δίνουν το παρών στο ΟΑΚΑ, εντούτοις δεν θα βρεθούν στο κλειστό των Ολυμπιακών εγκαταστάσεων. Ο αντιπρόεδρος της ΚΑΕ, Γιώργος Σκινδήλιας είναι αυτός που ηγείται της αποστολής.



http://www.filathlos.gr/olympiakos/243347-sto-oaka-choris-aggelopoyloys-o-olympiakos

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.