Η ΔΑΠ – ΝΔΦΚ παραμένει για μία ακόμη χρονιά η πρώτη φοιτητική δύναμη στα ελληνικά Πανεπιστήμια, με ποσοστά αυτοδυναμίας σε πολλά τμήματα.
Σύμφωνα με τη δική της καταμέτρηση η ΔΑΠ έχει ποσοστά 45% στα ΑΕΙ και 55% στα ΤΕΙ.
Στη σχετική της ανακοίνωση η ΔΑΠ αναφέρει πως “τα ποσοστά αυτοδυναμίας σε πολλά τμήματα, αποτελούν ένα ηχηρό μήνυμα στην καταστροφική κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ. Η πλειοψηφία των φοιτητών και των σπουδαστών για άλλη μια χρονιά δεν παρέμεινε σιωπηλή, αλλά μας τίμησε εμφατικά με την εμπιστοσύνη της.
Με όπλα μας αυτή την εμπιστοσύνη, τις ιδέες και τις προτάσεις μας, θα συνεχίσουμε να παλεύουμε για μια σύγχρονη, αναβαθμισμένη και ανταγωνιστική τριτοβάθμια εκπαίδευση, την κοινωνική πρόοδο και ανέλιξη της γενιάς μας, την βελτίωση της κατάστασης στην πατρίδα μας και την εξάλειψη των παθογενειών και των νοσηρών νοοτροπιών, από όποιους και όπως αυτές εκφράζονται. Θα συνεχίζουμε να παλεύουμε για το μέλλον που μας στερεί η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ”.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.