Στις... καλένδες μπαίνει το σχέδιο της αντιπολίτευσης να καταθέσει
πρόταση μομφής κατά της γαλλικής κυβέρνησης, καθώς τα μέλη του
Σοσιαλιστικού κόμματος και οι βουλευτές των κομμάτων της Αριστεράς, δεν
συγκέντρωσαν τον απαιτούμενο αριθμό υπογραφών. Το κείμενο της μορφής
υπολειπόταν μόλις δύο υπογραφών. Η αντιπολίτευση διαμαρτύρεται διότι η
κυβέρνηση παρέκαμψε την Εθνοσυνέλευση και πέρασε με προεδρικό διάταγμα
το νομοσχέδιο για τη μεταρρύθμιση του ασφαλιστικού.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.