Oι πολιτικοί δε μπορεί να έχουν ούτε offshore ούτε λεφτά στο εξωτερικό και όσοι έχουν, πρέπει να υποχρεωθούν να φέρουν τα λεφτά πίσω. Δε μπορεί να λέει κάποιος ότι «θέλω να σώσω την Ελλάδα αλλά τα δικά μου λεφτά θα είναι ασφαλή κάπου στο εξωτερικό».Σε αυτό το σκεπτικό κινήθηκε ο Σταύρος Θεοδωράκης μιλώντας το πρωί στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» προτείνοντας σε όλα τα κόμματα να συμφωνήσουν στη νομοθέτηση όλων των παραπάνω.
Ο επικεφαλής του Ποταμιού, μιλώντας στους Δημήτρη Καμπουράκη και Γιώργο Οικονομέα, επανέλαβε αυτό που είπε και στη συνέντευξη τύπου στις Βρυξέλλες, ότι δηλαδή η επιβολή νέων φόρων δε θα αποδώσει και χρειάζεται μια διαφορετική ανάγνωση του μνημονίου καθώς πρέπει να κόψουμε τις σπατάλες και όχι να προσθέτουμε συνεχώς νέους φόρους. Ανέφερε χαρακτηριστικά συγκεκριμένους τομείς όπου θα μπορούσαν να γίνουν περικοπές.
Διαβάστε περισσότερα και δείτε το σχετικό βίντεο στο http://www.huffingtonpost.gr/2016/05/30/politiki-theodorakis-politikoi-lefta-exwteriko-dia-nomou_n_10201960.html?utm_hp_ref=greece

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.