Πέμπτη 12 Μαΐου 2016

Μήνυση κατά του Πολάκη κατέθεσαν οι Αδ. Γεωργιάδης και Κ. Τζαβάρας

Μήνυση κατά του υπουργού Υγείας, Παύλου Πολάκη, κατέθεσε σήμερα ο βουλευτής και εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, Άδωνις Γεωργιάδης, μαζί με τον αρμόδιο Τομεάρχη Δικαιοσύνης του κόμματος, Κώστα Τζαβάρα...
Μετά την παραποίηση της λίστας προσλήψεων, ο υπουργός είχε ζητήσει την παραίτηση των μελών του διοικητικού συμβουλίου του ΚΕΕΛΠΝΟ.



http://fimotro.blogspot.gr/2016/05/blog-post_790.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.