Πέμπτη 26 Μαΐου 2016

Φραστική επίθεση στους διαιτητές στο ΣΕΦ

Φραστική επίθεση στους διαιτητές στο ΣΕΦΠερίπου 10 οπαδοί του Ολυμπιακού έξω από τα αποδυτήρια των διαιτητών και «τραμπούκισαν» το αποψινό τρίο





Νωρίς-νωρίς άρχισε ο τρίτος τελικός ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό... 

Περίπου 10 οπαδοί των Πειραιωτών περίμεναν το αποψινό διαιτητικό τρίο (Πηλοΐδης, Καρακατσούνης, Παναγιώτου) και άρχισαν να τους βρίζουν και να τους απειλούν

Το θερμό επεισόδιο συνέβη έξω από τα αποδυτήρια των ρέφερι και σύμφωνα με την πλευρά των πρασίνων η φραστική επίθεση διήρκεσε για περίπου 2-3', προτού εν τέλει επέμβουν οι ψυχραιμότεροι και λήξει το περιστατικό

Αξίζει να σημειωθεί πως το συμβάν έλαβε χώρα μπροστά στα μάτια του παρατηρητή διαιτησίας Θόδωρου Βιδάλη και του αστυνομικού διευθυντή.


πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/kataggellei-propilakismo-stous-diaitites-o-panathinaikos/3169829

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.