Τετάρτη 11 Μαΐου 2016

Συνεχίζουν την αποχή τους οι δικηγόροι

Συνεχίζουν την αποχή τους οι δικηγόροι
Τη συνέχιση της αποχής από τα καθήκοντα τους από Δευτέρα 16 έως και τις 24 Μαΐου 2016 αποφάσισαν οι δικηγόροι οι οποίοι δηλώνουν αποφασισμένοι να ασκήσουν όλα τα ένδικα μέσα προκειμένου "να διαγνωστεί δικαστικά " η αντισυνταγματικότητά του ασφαλιστικού.



Διαβάστε τη συνέχεια στο http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/2235671/sinechizoun-tin-apochi-tous-i-dikigori-6

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.