Επέκτεινε την Τετάρτη τις απώλειες του ο χρυσός, δεχόμενος πίεση από το
ισχυρό δολάριο και την άνοδο που καταγράφουν οι αμερικανικές μετοχές. Οι
τιμές του πολύτιμου μετάλλου στις ηλεκτρονικές συναλλαγές χάνουν
επιπλέον έδαφος μετά την δημοσιοποίηση των πρακτικών της Fed από την
συνάντηση Απριλίου, όπου τα περισσότερα μέλη είναι έτοιμα να προτείνουν
την άνοδο των επιτοκίων τον Ιούνιο αν η οικονομία πάει καλά.
O χρυσός παράδοσης Ιουνίου υποχώρησε 0,2% ή 2,50 δολάρια στα 1.274,40 δολάρια στην ουγγιά.
Μάλιστα στις ηλεκτρονικές συναλλαγές η τιμή του χρυσού έφτασε ακόμα και στα 1.267 δολάρια στην ουγγιά.
Πηγή: http://www.newmoney.gr/agores/emporeumata/284808-epekteine-tis-apoleies-o-xrisos-me-piesi-apo-tin-anodo-se-metoxes-kai-dolario
O χρυσός παράδοσης Ιουνίου υποχώρησε 0,2% ή 2,50 δολάρια στα 1.274,40 δολάρια στην ουγγιά.
Μάλιστα στις ηλεκτρονικές συναλλαγές η τιμή του χρυσού έφτασε ακόμα και στα 1.267 δολάρια στην ουγγιά.
Πηγή: http://www.newmoney.gr/agores/emporeumata/284808-epekteine-tis-apoleies-o-xrisos-me-piesi-apo-tin-anodo-se-metoxes-kai-dolario

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.