Τρίτη 31 Μαΐου 2016

«Ερυθρόλευκη» αποθέωση στο ΣΕΦ!

«Ερυθρόλευκη» αποθέωση στο ΣΕΦ!
Λίγο μετά το νικητήριο τρίποντο του Βασίλη Σπανούλη, που χάρισε το πρωτάθλημα στον Ολυμπιακό, το «ερυθρόλευκο» κοινό δημιούργησε τρομερή ατμόσφαιρα και πλέον περιμένει τους πρωταθλητές.
Ο Ολυμπιακός με τη νίκη του επί του ΠΑΟ με σκορ 81-82 μέσα στο ΟΑΚΑ έκανε το 3-1 στη σειρά των τελικών και κατέκτησε το πρωτάθλημα Ελλάδος για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.

Έτσι ο κόσμος της ομάδας βρίσκεται εδώ και ώρα στο ΣΕΦ, προκειμένου να υποδεχθεί τους πρωταθλητές για να τους αποθεώσει για την μεγάλη τους επιτυχία.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.