Τον φόβο του ότι το Eurogroup μπορεί να διαρκέσει πολλές ώρες, εξέφρασε
τόσο δια ζώσης, μιλώντας στους εκπροσώπους του Τύπου, όσο και μέσω
Twitter ο υπουργός Οικονομικών της Σλοβακίας, Π. Καζιμίρ
«Υπάρχει περίπτωση να ξενυχτίσουμε στο σημερινό Eurogroup», ήταν η δήλωση του Σλοβάκου ΥΠΟΙΚ, ο οποίος φρόντισε να «ανεβάσει» και στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter το μήνυμα: «Φοβάμαι ότι θα περάσουμε μαζί τη νύχτα»!
«Υπάρχει περίπτωση να ξενυχτίσουμε στο σημερινό Eurogroup», ήταν η δήλωση του Σλοβάκου ΥΠΟΙΚ, ο οποίος φρόντισε να «ανεβάσει» και στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter το μήνυμα: «Φοβάμαι ότι θα περάσουμε μαζί τη νύχτα»!

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.