Σάββατο 14 Μαΐου 2016

Το τελευταίο (;) παιχνίδι του Ντάνκαν

Το τελευταίο (;) παιχνίδι του Ντάνκαν
Οι Σπερς γνώρισαν έναν απρόσμενο αποκλεισμό από τους Θάντερ και πλέον όλοι αναρωτιούνται αν ο έκτος αγώνας της συγκεκριμένης σειράς ήταν κι ο τελευταίος του Τιμ Ντάνκαν.

Ο 40χρονος σέντερ έχει οψιόν για ακόμα έναν χρόνο (αντί 6.4 εκατ. δολαρίων) αλλά ολοκληρώνοντας την 19η σεζόν του στη λίγκα παραμένει άγνωστο αν θα παίξει για ακόμα έναν χρόνο. Μάλιστα, για το θέμα ρωτήθηκε κι ο Γκρεγκ Πόποβιτς με τον έμπειρο προπονητή φυσικά να απαντάει με τον γνωστό ξεχωριστό του τρόπο.
Γιατί το λέτε αυτό;” ήταν η πρώτη αντίδραση του “Ποπς” για να συμπληρώσει: “Γνωρίζεται κάτι που δεν το ξέρω; Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι ο Τιμ παίζει πραγματικά καλά, συνεπώς γι’ αυτό τον χρησιμοποιήσαμε όσο μπορούσαμε επειδή κερδίζει αυτά τα λεπτά. Έκανε πολύ καλή δουλειά”.
Επίσης, “θολό” παραμένει προς το παρών και το μέλλον του Μανού Τζινόμπιλι, ο οποίος έχει κι αυτός οψιόν για τη νέα σεζόν (αντί 2.9 εκατ. δολαρίων). “Θα πάρω τον χρόνο μου, όπως πάντα” σχολίασε σχετικά ο Αργεντινός γκαρντ.



πηγή: http://www.eurohoops.net/el/nba-news-el/242284/to-telefteo-pechnidi-tou-ntankan

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.