Πέμπτη 26 Μαΐου 2016

Γεροβασίλη: Προσπαθούμε να μην επιστραφούν τα χρήματα για το ΕΚΑΣ

«Η κυβέρνηση κάνει προσπάθεια, προκειμένου να μην χρειαστεί οι συνταξιούχοι να επιστρέψουν τα χρήματα για το ΕΚΑΣ», τόνισε η Όλγα Γεροβασίλη σε σημερινές της δηλώσεις, σημειώνοντας πως η ρύθμιση δεν είναι δίκαιη.
Μιλώντας στον Real FM, η κυβερνητική εκπρόσωπος ανέφερε ότι «το ΕΚΑΣ, είναι συμφωνημένο από παλιά η πλήρης κατάργησή του. Στη συμφωνία του καλοκαιριού με την προσπάθεια τη διαπραγματευτική καταφέραμε, οι δικοί μας διαπραγματευτές, να έχουμε μία σταδιακή κατάργηση. Αυτό είναι το γεγονός, το οποίο βεβαίως δεν είναι από τα ευχάριστα».
«Ωστόσο», πρόσθεσε, «επειδή θα έπρεπε να ισχύσουν αυτά από 1/1, υπάρχει το ζήτημα των αναδρομικών, τα οποία κλήθηκαν να επιστρέψουν οι άνθρωποι, οι οποίοι το είχαν πάρει. Αυτό, φυσικά, δεν είναι μία δίκαιη ρύθμιση, γι’ αυτό έγινε μία προσπάθεια, εξακολουθεί να γίνεται, προκειμένου να μην επιστραφούν τα χρήματα».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.