«Η συμφωνία με την Ελλάδα δεν θα λειτουργήσει» αναφέρει ο επικεφαλής της
ομάδας Φιλελευθέρων και Δημοκρατών στο Ευρωκοινοβούλιο, Guy
Verhofstadt, σχολιάζοντας μέσω twitter τα αποτελέσματα του χθεσινού
Eurogroup.
«Σε 11 ώρες, θα προτείνω αλλαγή της εστίασης από τα λογιστικά μέτρα σε πραγματικά μέτρα εκσυγχρονισμού», σημειώνει και προσθέτει ότι «η Ελλάδα περνά μέτρα χωρίς να τα εφαρμόζει. Αν συνεχίσουμε να αγνοούμε την πραγματικότητα, η νέα δόση θα είναι ένα ακόμη χάσιμο των χρημάτων των φορολογουμένων».
«Σε 11 ώρες, θα προτείνω αλλαγή της εστίασης από τα λογιστικά μέτρα σε πραγματικά μέτρα εκσυγχρονισμού», σημειώνει και προσθέτει ότι «η Ελλάδα περνά μέτρα χωρίς να τα εφαρμόζει. Αν συνεχίσουμε να αγνοούμε την πραγματικότητα, η νέα δόση θα είναι ένα ακόμη χάσιμο των χρημάτων των φορολογουμένων».

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.