Έτσι, 100 άτομα, άμα τη αφίξει της αποστολής στη Θεσσαλονίκη, υποδέχτηκαν και «αποθέωσαν» τους παίκτες του Δημήτρη Πρίφτη για την απόδοσή τους και την προσπάθεια τους κόντρα στους κυπελλούχους Ελλάδος, παρά τον αποκλεισμό τους από τους τελικούς του πρωταθλήματος, ενώ τους «ντόπαραν» ψυχολογικά, ενόψει της συνέχειας και το «μαραθώνιο» των «μικρών» τελικών κόντρα στην ΑΕΚ.
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/apothewthikan-oi-paiktes-tou-ari/3166383
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.