Τετάρτη 11 Μαΐου 2016

«Έφυγε» από τα Καλημερούδια και… πήγε στο Πρωινούλι

Όσο την είδατε στα Καλημερούδια στο Μεγάλο Κανάλι, την είδατε... Από Δευτέρα θα την 
παρακολουθούμε στο Έψιλον!

Το Πρωινούλι ξεκινά από την Δευτέρα 16 Μαΐου στις 9.55 στο Έψιλον και τα ηνία της παρουσίασης θα έχει η Όλγα Λαφαζάνη, και συμπαρουσιάστρια θα είναι η Έλλη Παπαγγελή.
Και η Τέτα Καμπουρέλη θα είναι στην ομάδα της εκπομπής, προφανώς η αισθητικός δεν ήξερε ότι η εκπομπή «Καλημερούδια» επιστρέφει!

πηγή: http://www.tvnea.com/2016/05/blog-post_948.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.