Τη Χιροσίμα πρόκειται να επισκεφθεί ο Αμερικανός πρόεδρος, Μπαράκ
Ομπάμα, στα τέλη Μαΐου, σύμφωνα με ανακοίνωση από τον Λευκό Οίκο.
Ο Ομπάμα, ο οποίος θα είναι ο πρώτος πρόεδρος των ΗΠΑ που θα μεταβεί στην ιαπωνική πόλη μετά την πυρηνική επίθεση του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, θα συμμετάσχει την προγραμματισμένη συνάντηση των G7 στην Ιαπωνία.
Ο Ομπάμα, ο οποίος θα είναι ο πρώτος πρόεδρος των ΗΠΑ που θα μεταβεί στην ιαπωνική πόλη μετά την πυρηνική επίθεση του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, θα συμμετάσχει την προγραμματισμένη συνάντηση των G7 στην Ιαπωνία.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.