Παρασκευή 13 Μαΐου 2016

Τρέλα στον Άρη: «Διπλό μέσα στο ΟΑΚΑ»!

Τρέλα στον Άρη: «Διπλό μέσα στο ΟΑΚΑ»!
Οι Θεσσαλονικείς πιστεύουν σε τρίτη νίκη κόντρα στον Παναθηναϊκό, αυτή την φορά στην έδρα του και σε πρόκριση στον μεγάλο τελικό της Α1, όπου περιμένει ο Ολυμπιακός.

Μπορεί οι φίλοι του Άρη να μην βρεθούν στο ΟΑΚΑ για την αυριανή αναμέτρηση κόντρα στον Παναθηναϊκό, όμως οι ίδιοι βρέθηκαν σήμερα στην προπόνηση της ομάδας για να τονώσουν το ηθικό των παικτών ζητώντας το διπλό μέσα στο ΟΑΚΑ.

Όπως τόνισε χαρακτηριστικά και η ΚΑΕ: "Φίλαθλοι του ΑΡΗ έδωσαν το «παρών» σήμερα στο Αλεξάνδρειο και μετά την προπόνηση της ομάδας μας ενίσχυσαν ψυχολογικά τον Δημήτρη Πρίφτη και τους παίκτες του, ενόψει του αυριανού αγώνα με τον Παναθηναϊκό."




sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.