Δευτέρα 9 Μαΐου 2016

ΕΠΙΘΕΣΗ ΛΑΦΑΖΑΝΗ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ – «Δολοφονικές επιθέσεις των ΜΑΤ εναντίον στελεχών της ΛΑ.Ε», μήνυση ετοιμάζει η Σόφη Παπαδόγιαννη

λαικη ενοτητα
Δριμύ κατηγορώ κατά της κυβέρνησης εξαπολύει ανοιχτά η Λαϊκή Ενότητα για τα επεισόδια που έγιναν χθες στο Σύνταγμα.
Ο Παναγιώτης Λαφαζάνης στην εκπομπή «Ελεύθερος Σκοπευτής» του Γιώργου Τράγκα μίλησε για δολοφονικές επιθέσεις των ΜΑΤ με κυβερνητική εντολή σημειώνοντας ότι τραυματίστηκαν δύο στελέχη του κόμματος, η Σόφη Παπαδόγιαννη και ο Βασίλης Μακρίδης.
Η Σόφη Παπαδόγιαννη  προτίθεται μάλιστα να κάνει μήνυση για απόπειρα ανθρωποκτονίας με ενδεχόμενο δόλο κατά αστυνομικών και του υπουργού Προστασίας του Πολίτη Νίκου Τόσκα.
«Η Λαϊκή Ενότητα καταγγέλλει την κυβερνητική επιχείρηση βίας και αίματος των ΜΑΤ, που χτυπούσαν με γκλομπς, εξαπέλυαν δακρυγόνα και έριχναν χειροβομβίδες κρότου- λάμψης ενάντια στο πλήθος των ειρηνικών διαδηλωτών, το βράδυ της Κυριακής στο Σύνταγμα. Αυτές οι επιθέσεις εναντίον του ειρηνικού πλήθους, με πρόσχημα την αντιμετώπιση των «κουκουλοφόρων», είχαν καθαρά δολοφονικό χαρακτήρα, όπως αποδεικνύει και ο τραυματισμός στο κεφάλι από βλήμα δακρυγόνου της Σόφης Παπαδόγιαννη», αναφέρει η Λαϊκή Ενότητα στην ανακοίνωσή της.
papadogiannh
Τόσο η Σόφη Παπαδόγιαννη όσο και ο Βασίλης Μακρίδης μεταφέρθηκαν με ασθενοφόρο στο ΚΑΤ, όπου τους δόθηκαν οι πρώτες βοήθειες, ενώ τους επισκέφτηκε και η Ζωή Κωνσταντοπούλου, που ήταν υποψήφια με το κόμμα στις εκλογές του περασμένου Σεπτεμβρίου.
Και οι δυο βγήκαν από το νοσοκομείο λίγες ώρες αργότερα.
Η κα Παπαδόγιαννη έχει ράμματα στο κεφάλι και παραμένει υπό ιατρική παρακολούθηση.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.