Κυριακή 29 Μαΐου 2016

Η υποδοχή των πρωταθλητών Ευρώπης στη Μαδρίτη (φωτό)

Μαδρίτη
Yποδοχή ηρώων επιφύλασσαν περίπου 30 χιλιάδες φίλοι της Ρεάλ στην αποστολή της ομάδας που επέστρεψε τα ξημερώματα από το Μιλάνο με το τρόπαιο του Champions League. 
Σε μια πρωτεύουσα που ξενύχτησε, πολύς κόσμος παρέμεινε στο κέντρο για να περιμένει τους νέους πρωταθλητές Ευρώπης. 
Λίγο μετά τις 8:00 (ώρα Ελλάδας) το ανοιχτό πούλμαν της αποστολής παρέλασε στους κεντρικούς δρόμους της πόλης φτάνοντας μέχρι την πλατεία «Θιμπέλες», που αποτελεί παραδοσιακά το επίκεντρο των πανηγυρισμών των τίτλων της Ρεάλ. 
Οι παίκτες έδειχναν παρά την κούρασή τους να το απολαμβάνουν τραβώντας φωτογραφίες, τραγουδώντας με τον κόσμο και χορεύοντας στα συνθήματά τους. Ο αρχηγός Σέρχιο Ράμος ήταν σε πρώτο πλάνο με τη μεγάλη κούπα, ενώ ήταν κι εκείνος που ανέλαβε να ντύσει το άγαλμα της Κυβέλης με μια σημαία της Ρεάλ. 
Οι εορτασμοί θα συνεχιστούν όλη τη μέρα. Μετά την απαραίτητη ξεκούραση, το βράδυ η αποστολή θα επισκεφτεί το δημαρχείο της Μαδρίτης (21:00 ώρα Ελλάδας), ενώ εν συνεχεία θα οδηγηθεί στο «Μπερναμπέου» (23:00 ώρα Ελλάδας) όπου θα γίνει η φιέστα με τους φίλους της ομάδας. 
Real won their 11th European Cup after defeating city rivals Atletico on penalties in Saturday evening's final at the San Siro in Milan
Real Madrid captain Sergio Ramos (left) and Cristiano Ronaldo, who converted the winning penalty, applaud the crowd 
The upper deck of the bus was absolutely packed with players and staff, waving Real scarves and flags to the crowd 
The bus eventually made its way to the Plaza Cibeles in the centre of Madrid, passing the stunning Cybele Palace or city hall
Ronaldo gives a celebratory clenched first to the thousands in the crowd after once again proving Real's match-winner



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.