Δευτέρα 23 Μαΐου 2016

Πρίντεζης: «Είτε κερδίζαμε, είτε χάναμε, το σημερινό παιχνίδι είναι διαφήμιση»

Με 20 πόντους ήταν μακράν του δεύτερου ο πρώτος σκόρερ του Ολυμπιακού, αλλά και του αγώνα, ωστόσο ο Γιώργος Πρίντεζης στις δηλώσεις του μετά το τέλος του αγώνα στάθηκε στην αντίδραση και τον χαρακτήρα που έβγαλε η ομάδα του ενώ αποθέωσε και τον Βασίλη Σπανούλη για το νικητήριο τρίποντο που πέτυχε.

«Είναι πολύ σημαντικό ότι καταφέραμε κι αντιδράσαμε. Ήμασταν συγκεντρωμένοι στη μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα. Καταφέραμε να μη δεχτούμε εύκολα καλάθια κι ελέγξαμε το ρυθμό, κάτι πολύ σημαντικό ειδικά στο ΟΑΚΑ. Έχει γίνει το 1-1, τίποτα παραπάνω και πρέπει να βελτιωθούμε κι άλλο για να πάρουμε το επόμενο παιχνίδι», δήλωσε αρχικά ο Γιώργος Πρίντεζης.

Για το αν οι συμβουλές του πατέρα του τον έχουν βοηθήσει: «Όταν ζεις κάτι είναι διαφορετικά. Φτάνεις σε ένα σημείο που προσπαθείς να κάνεις πράγματα γιατί ξέρεις ότι θα το ήθελε και ο ίδιος. Κάποιες φορές χάνεις τη συγκέντρωσή σου, παίζεις μηχανικά, αλλά ο Ολυμπιακός είναι οικογένειά μου. Η ζωή συνεχίζεται. Αυτά είναι στη ζωή, ο γιος να χάνει τους γονείς του. Πρέπει να συνεχίζουμε και να κάνουμε περήφανους τους γονείς μας».
 
Για το τι άλλαξε σε σχέση με την Πέμπτη: «Δεν θεωρώ ότι άλλαξε κάτι σήμερα. Δεν μας άξιζε η εικόνα του πρώτου αγώνα. Είχαμε δουλέψει πολύ φέτος, όλοι δίνουμε το 100%, έχουμε καλό κλίμα, είμαστε φίλοι και θεωρώ πως δεν αξίζαμε την εμφάνιση της Πέμπτης».


Για το νικητήριο του Σπανούλη: «Είτε κερδίζαμε είτε χάναμε το σημερινό παιχνίδι είναι διαφήμιση. Έβαλε ένας μεγάλος παίκτης ένα μεγάλο σουτ και μετά έβαλε ένας άλλος μεγάλος παίκτης. Ο Βασίλης μπορεί να αλλάξει τη ροή ενός αγώνα».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.