Πέμπτη 12 Μαΐου 2016

Στη Μεγαλόπολη η Εθνική βόλεϊ γυναικών

Συγκεντρώθηκε το απόγευμα της Τετάρτης στην ΕΟΠΕ η Εθνική βόλεϊ γυναικών, ώστε να ξεκινήσει την προετοιμασία της για το European League. 

Στη Μεγαλόπολη η Εθνική βόλεϊ γυναικών
Οι διεθνείς άμεσα αναχώρησαν για τη Μεγαλόπολη, όπου και θα διεξαχθεί η πρώτη αγωνιστική της διοργάνωσης. 

Ο διευθυντής της ομοσπονδίας, Περικλής Μπακοδήμος, καλωσόρισε τις Ελληνίδες διεθνείς και ευχήθηκε υγεία και καλή προετοιμασία. 

Σύντομο χαιρετισμό έκανε και ο ομοσπονδιακός τεχνικός, Γιάννης Καλμαζίδης. 

Την ερχόμενη Κυριακή και την ερχόμενη Δευτέρα στις 16.00 έχουν προγραμματιστεί οι δύο φιλικές αναμετρήσεις με το Πανεπιστήμιο Πίτσμπουργκ. 

Για την Πελοπόννησο αναχώρησαν οι εξής: Μερτέκη Ευαγγελία, Νομικού Μαρία, Στράντζαλη Όλγα, Εμμανουηλίδου Μελίνα, Κωνσταντινίδου Αλίκη, Λαμπρούση Γεωργία, Γιώτα Κατερίνα, Ιακωβίδου Ηλιάνα, Αρτακιανού Μαρία- Ελένη, Παπαδοπούλου Χαρά, Χριστοδούλου Στέλλα, Κιόση Ελένη, Διώτη Παναγιώτα, Καλανταρίδου Αλεξία. 

Μαζί τους θα είναι ο ομοσπονδιακός τεχνικός και οι Κώστας Παπαδόπουλος και Δήμος Φιλλιπάτος, ενώ στην πορεία θα ενσωματωθούν οι υπόλοιπες διεθνείς.


πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/sti-megalopoli-i-ethniki-bolei-gunaikwn/3165514

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.