Πέμπτη 12 Μαΐου 2016

Νέα αρχή για τον Έισι Λο!

Νέα αρχή για τον Έισι Λο!

Ο Έισι Λο δεν μπόρεσε ποτέ να ανακάμψει από τον τραυματισμό που υπέστη όταν ακόμα έπαιζε στον Ολυμπιακό όπου λατρεύεται ακόμα και πλέον αλλάζει προσανατολισμό επιστρέφοντας στο κολέγιο του.
Ο Έισι θα εργαστεί ως αναλυτής στο Texas A&M, εκεί όπου είναι ο μοναδικός παίκτης του οποίου η φανέλα έχει αποσυρθεί και θα βοηθήσει τους Άγκις με αναλύσεις, σχόλια και ραδιοφωνικές εκπομπές με περιεχόμενο τα παιχνίδια της ομάδας του!
«Νιώθω ευλογημένος που έπαιξα μπάσκετμπολ στο υψηλότερο επίπεδο και ανυπομονώ για ένα καινούργιο ταξίδι. Το μπάσκετμπολ και οι Άγκις είναι κομμάτια της ζωής μου και είναι εξαίσιο το γεγονός ότι θα ασχοληθώ και με τα δύο», σχολίασε ο Έισι Λο, που πραγματικά ξεχώρισε στον Ολυμπιακό ως ένας από τους σπουδαιότερους Αμερικανούς που πέρασαν από την ομάδα του Πειραιά, με τρομερή επιρροή στο παιχνίδι του, έστω κι αν δεν το μαρτυράνε αυτό οι στατιστικές του επιδόσεις…

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.