Η Ελένη Μενεγάκη μίλησε χτες στην εκπομπή της για το φετινό κλείσιμο της εκπομπής για το καλοκαίρι και τόνισε πως αυτό θα είναι σε περίπου ενάμιση μήνα. Η παρουσιάστρια του Alpha δεν είπε ακριβή ημερομηνία αλλά τόνισε πως περίπου στα μέσα προς τέλη Ιουνίου η εκπομπή θα ολοκληρωθεί για φέτος.
πηγή: http://www.markos.tv/kleinei-i-aylaia-i-eleni-menegaki-anakoinose-telos-tis-ekpompis-tis-pote-stamataei?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.