Σάββατο 14 Μαΐου 2016

Ετοιμάζεται υποδοχή για τους παίκτες του Άρη!

Ετοιμάζεται υποδοχή για τους παίκτες του Άρη!Μπορεί ο Άρης να μην κατάφερε να κάνει το τεράστιο «μπαμ» στο ΟΑΚΑ με τον Παναθηναϊκό, αλλά οι οπαδοί του επιφυλάσσουν πολύ «θερμή» υποδοχή στην αποστολή όταν αυτή επιστρέψει στη Θεσσαλονίκη! 


Ο Άρης τα έδωσε όλα στη σειρά με τον Παναθηναϊκό. 

Στην αρχή ήταν πίσω με 0-2, κατάφερε να τη γυρίσει σε 2-2 στο «Nick Galis Hall» με ισάριθμες νίκες, αλλά τελικά παραδόθηκε στο πέμπτο ματς, στο ΟΑΚΑ και έτσι θα συμμετάσχει στον μικρό τελικό κόντρα την ΑΕΚ. 

Από την πλευρά τους, οι οπαδοί των «κίτρινων» αναγνωρίζουν και με το παραπάνω την τεράστια προσπάθεια που έκαναν οι παίκτες του Δημήτρη Πρίφτη και γι’ αυτό αναμένεται να υποδεχθούν την αποστολή στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», όταν εκείνη επιστρέψει από την Αθήνα.


πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/etoimazetai-upodoxi-gia-tous-paiktes-tou-ari/3166342

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.