Μετά τον Πάνο Καμμένο και ο πρόεδρος της Βουλής, Νίκος Βούτσης, χαρακτηρίζει ως "οριακά αντισυνταγματική" την αύξηση του ΦΠΑ στα νησιά.
Mιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ ο κ.Βούτσης πρόσθεσε: «Εγώ δεν θα το έλεγα όπως το είπε ο Πάνος Καμμένος, όμως το μέτρο είναι πολύ προβληματικό. Μας είχε σοκάρει πέρυσι το καλοκαίρι που το διαπραγματευόμασταν, η επιμονή των εταίρων να επιβληθεί. Φαινόταν ότι είχε στοιχεία ανταγωνιστικότητας», σημείωσε.
Ο πρόεδρος της Βουλής είπε ακόμη πως «τώρα μπαίνουμε σε έναν κύκλο διακυβέρνησης. Κλείνει ο κύκλος της διαπραγμάτευσης. Τώρα δοκιμάζεται η Αριστερά στην Ελλάδα».
«Δεν προβλέπω κανενός είδους σύγκλιση ή διεύρυνση με άλλα κόμματα» είπε ο κ. Βούτσης προσθέτοντας «μόνοι μας ψηφίσαμε και πήραμε όλο το κόστος, ουδείς πρόσθεσε την ψήφο του, αν και δεν τη ζητήσαμε κιόλας».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.