Τρίτη 31 Μαΐου 2016

Καλή επιτυχία Ολυμπιακέ!



Με πολλά όνειρα και φιλοδοξίες αναχωρεί την Τετάρτη ο Ολυμπιακός με προορισμό τη Βουδαπέστη και το Νησί της Μαργαρίτας.
Στην πισίνα «Άλφρεντ Χάγιος» οι «ερυθρόλευκοι» του Θοδωρή Βλάχου θα διεκδικήσουν μια θέση στην ιστορία και επιθυμούν να επαναλάβουν το έπος του 2002.
Αρχικά, οι Έλληνες διεθνείς και οι Μάλιαρακ, Σμιθ, Πάβιτς θα κάνουν την πρώτη επαφή τους με το κολυμβητήριο της διοργάνωσης ως θεατές, αφού θα παρακολουθήσουν τον πρώτο προημιτελικό ανάμεσα σε Μπαρτσελονέτα και Σόλνοκ, από το οποίο θα προκύψει ο αντίπαλος της ελληνικής ομάδας.
Επίσης στις 2 Ιουνίου είναι προγραμματισμένος ο έτερος προημιτελικός ανάμεσα σε Γιούγκ και Έγκερ, με τους Κροάτες να έχουν ελαφρύ θεωρητικό προβάδισμα για τη νίκη. Ο νικητής θα αντιμετωπίσει την υπερδύναμη Προ Ρέκο, η οποία έρχεται με το 11ο σερί πρωτάθλημα Ιταλίας στις αποσκευές της.
Την Παρασκευή, 3 Ιουνίου, ο Ολυμπιακός θα δώσει την μάχη για πρόκριση στον μεγάλο τελικό. Μέχρι τότε, όσο λιγότερα λόγια, τόσο το καλύτερο.
Καλή επιτυχία Ολυμπιακέ!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.