ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ για βόμβα στα δικαστήρια της Ευελπίδων το πρωί
Τηλεφώνημα για βόμβα έγινε στις 10.05 το πρωί στα δικαστήρια της Ευελπίδων. Η άγνωστη γυναίκα τηλεφώνησε στην Άμεση Δράση και προειδοποίησε για βόμβα στα κτίρια 8,9 και 13 αλλά δεν έδωσε χρονικό περιθώριο.
Τα κτίρια εκκενώθηκαν και στην περιοχή βρίσκονται πυροτεχνουργοί.
makeleio.gr
Φωτό από: newsbeast.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.