Τις σκέψεις του για τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας με την ΑΕΚ φανέρωσε ο Μάρκο Σίλβα στο πρόσφατο φιλικό του Ολυμπιακού στη Σερβία κόντρα στον Ερυθρό Αστέρα.
Την περασμένη Κυριακή ο Πορτογάλος τεχνικός είχε στη μεσαία γραμμή τον Λούκα Μιλιβόγεβιτς μαζί με τον Εστεμπάν Καμπιάσο, ο οποίος όλα έδειχναν πως θα ξεκινούσε στο αρχικό σχήμα. Αυτά μέχρι να μπει στην τελική ευθεία η προετοιμασία των πρωταθλητών Ελλάδας για τη μεθαυριανή αναμέτρηση.
Ο Παϊτίμ Κασάμι είχε εξαιρετική παρουσία στο δεύτερο ημίχρονου του φιλικού στο Βελιγράδι (έβαλε και ένα γκολ), ενώ στις τελευταίες προπονήσεις δίνει τον καλύτερό του εαυτό, κάτι που άρεσε στον Σίλβα. Για αυτό το λόγο προβάλλει αυτή τη στιγμή ως φαβορί ο Κασάμι να αγωνιστεί δίπλα στον Μιλιβόγεβιτς.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.