Σε τρία σημεία εστιάζει το Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος για τον
σχεδιασμό του νέου αναπτυξιακού νόμου, τονίζοντας ότι πρέπει να
εκλείψουν οι χρονοβόρες διαδικασίες και οι καθυστερήσεις στις επενδύσεις
αλλά και να δοθεί προτεραιότητα σε αυτές που, μεταξύ άλλων, αφορούν σε
συγχώνευση παραγωγικών με εμπορικές επιχειρήσεις και περιλαμβάνουν
τμήματα Έρευνας και Ανάπτυξης.
Περισσότερα στο http://www.newmoney.gr/palmos-oikonomias/ependuseis/284415-oee-tria-simeia-protaseis-gia-ton-neo-anaptiksiako-nomo
Περισσότερα στο http://www.newmoney.gr/palmos-oikonomias/ependuseis/284415-oee-tria-simeia-protaseis-gia-ton-neo-anaptiksiako-nomo

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.